Petak, 08. novembar 2024.
Simptom... jer to tražite!

Da li ćemo 2030. godine pričati sa robotima? Nikolaos Sirios iz Vibera

Foto: StockCake
Društvo Srbija 13. jun 2024. 11:08
Podeli:

BEOGRAD 13. jun – Nikolaos Sirios je jedan od “key-note” govornika na ovogodišnjem Forumu naprednih tehnologija u Nišu.

“Dvosmerna, pametna komunikacija. To je ono što će definisati budućnost”, poručuje menadžer prodaje za Centralnu i Istočnu Evropu Rakuten Vajbera, Nikolaos Syrios, na marginama osmog po redu Foruma naprednih tehnologija u Nišu.

Sirios je jedan od “key-note” govornika na ovogodišnjem forumu, a govoriće tokom drugog dana na temu “Komunikacija u 2030: Šta brendovi treba da očekuju?”.

– Najvažnije je da komunikacija bude dvosmerna, od sada i ubuduće. To znači da svi korisnici žele da komuniciraju sa brendovima i organizacijama. A kada govorimo o komunikaciji, govorimo o pametnoj komunikaciji. Dakle, u slučaju da razgovarate sa četbotom, to ne bi trebalo da budu samo konkretni odgovori na postavljena pitanja, već oni treba da razumeju, na osnovu iskustva i onoga što korisnik piše, tačno značenje onoga što radimo, poručuje Sirios.

Drugu promenu vidi u sužavanju vidova komunikacije na nivou: brend – ciljana grupa.

– Druga stvar u komunikaciji je da su prethodnih godina brendovi želeli da komuniciraju sa korisnicima koristeći sve vrste medija. Dakle, oni pokušavaju da budu prisutni u svim medijima kako bi pokušali da dođu do njih. Ono što sada vidimo, posebno u digitalnom svetu, jeste da korisnici provode više vremena na svojim telefonima, ali i ne samo na svojim telefonima, već i na određenim aplikacijama na svojim telefonima. Dakle, recimo da imamo 100 aplikacija instaliranih na našem telefonu, u proseku 80% korisnika, koristi maksimalno tri. Dakle, ono što vidimo jeste da će brendovi, recimo, centralizovati komunikaciju sa korisnicima, posebno u aplikacijama koje korisnici najviše koriste, dakle ne sve.

Šaljivo, pitali smo Siriosa možemo li govoriti o ,,komunikaciji sa robotima do 2030. godine”, na šta nam je menadžer odgovorio: Da, potrebni su nam “roboti” i podrška za upravljanje svakodnevnim potrebama, ali u isto vreme nam je potreban i ljudski dodir kako bismo izbegli greške i mogli da finalizujemo, recimo, podršku korisnika

I sam, voli da koristi alate bazirane na veštačkoj inteligenciji da bi organizovao svoj svakodnevni život.

– Pošto sam uključen u mnoge razgovore, želim da sumiram koje su teme o kojima se razgovaralo u nekim četovima sa prijateljima ili profesionalcima. Dakle, uglavnom za to, za moj svakodnevni život – poručuje menadžer prodaje.

Prepreka ili izazov?

Na pitanje šta je to možda najveća prepreka za kompaniju Rakuten Viber u ovim promenljivim vremenima, Sirios komentariše da je pre reč o izazovu.

– Zapravo, ovaj period je izazov za Viber. Ne bih koristio reč prepreka jer smo već tu. Već počinjemo da koristimo AI u našim funkcijama, generativnu AI u komunikaciji. Kada brendovi komuniciraju sa korisnicima na Viberu, imamo i konverzacionu veštačku inteligenciju za korisnike. Dakle, to je nešto što smo već počeli da uključujemo u naše funkcije i alate kao kompanija. I nastavićemo da idemo dalje kako bismo imali najbolje iskustvo.

Za kraj razgovora, zanimalo nas je i kako kao menadžer prodaje gleda na tržište u Srbiji. Rekao nam je i šta se novo “krčka” za korisnike Vajbera.

– Srbija je savršena zemlja. Tako da smo veoma srećni. Svih ovih godina uspostavljali smo veoma dobre odnose sa Privrednom komorom, sa Ministarstvom za inovacije, sa Niškim tehnološkim parkom, ali i sa mnogim drugim preduzećima. Ne bih rekao da moramo nešto da menjamo. Mislim da treba da nastavimo istim tempom kojim smo radili svih ovih godina. I mislim da imamo još bolje rezultate. To je važno za nas, Srbiju, jer je strast ljudi prema Viberu prisutna i planiramo da isprobamo i neke prve nove projekte ovde i probe, što je važno.

Dakle, stiže li nešto novo iz Vibera u Srbiju?

– Neću deliti više informacija, ali ono što mogu da kažem jeste da smo podelili da Narodna banka Srbije počinje da razgovara o plaćanju putem Vibera.

Telegraf Biznis

0 Komentara
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright 2024