“Mi smo krajem maja obilazili ovu rutu i u tom trenutku kada smo prolazili pored Soluna, radovi na obilaznici su već uveliko bili u toku. I oni će tokom leta, sasvim sigurno, biti sve intenzivniji. Međutim, ono što je sasvim dobra vest jeste da, suštinski, radovi se ne nalaze na samom putu. Odnosno, ljudi koji voze, voze praktično pored betonskih barijera, a radovi su sa druge strane, tako da ne utiču bitno na vozače”, otkriva Alvirović i dodaje:
“Ono što utiče jeste što je broj traka koji se koriste, koji je zapravo smanjen sa tri po pravcu, na dve. Tako da je jasno da je protočnost tog puta manja i da će biti veća gužva. Radovi su, realno, na samo osam kilometara obilaznice. Dakle, nije to cela obilaznica”.
Nikako kroz grad
Alvirović kaže da ovi radovi uopšte ne utiču na one koji, na primer, putuju prema Tasosu.
“Na one koji idu prema Tasosu to ne utiče uopšte. Dakle, oni se isključuju sa obilaznice pre radova i oni nemaju apsolutno nikakve promene u svom putovanju. Mada, dosta ljudi na Tasos ide preko Bugarske, tako da, realno, ne moraju da se brinu zbog ovih radova. Sami radovi će potrajati nekoliko godina, ali u ovom trenutku, u ovoj sezoni, ne bi trebalo da se promeni ništa više od toga. To znači da, ako vozači uspeju da prođu pored Soluna izvan jutarnjeg i popodnevnog špica, ne bi trebalo da imaju nikakvih problema.
Mladen Alvirovič podelio je i savet da nikako ne treba ići kroz sam grad Solun
“Dakle, suštinski savet je da, ako idete pored Soluna, izbegavate jutarnji i popodnevni špic. Mnogi ljudi su pitali da li bi vredelo proći kroz sam grad, dakle, da se nastavi pravo i praktično prođe kroz sam centar Soluna. U suštini, ako govorimo o vremenu prolaska, to nije dobro, to je dosta sporije. Ako govorimo o tome da neko želi isključi mozak, što bi se reklo, i da vozi samo pravo, onda je to sasvim u redu, ali da biste prošli kroz Solun imate najmanje 50 semafora, pa vi računajte koliko je to vremena.
izvor Euronews