Utorak, 14. januar 2025.
Simptom... jer to tražite!

Subaru, Tojota i Mazda udružile snage: Posvećeni razvoju nove generacije motora

Foto: https://newsroom.mazda.com/
Ekonomija Svet 18. jun 2024. 12:30
Podeli:

BEOGRAD, 18. juna – Korporacije Subaruja, Tojote i Mazde su se posvetile razvoju novih motora prilagođenih elektrifikaciji i potrazi za neutralnošću ugljenika. Sa ovim motorima, svaka od tri kompanije će imati za cilj da optimizuje integraciju sa motorima, baterijama i drugim električnim pogonskim jedinicama. Dok transformišu pakovanje vozila sa kompaktnijim motorima, ovi napori će takođe dekarbonizirati ICE tako što će ih učiniti kompatibilnim sa različitim ugljen-neutralnim (CN) gorivima.

Subaru, Tojota i Mazda su oduvek bili vođeni dubokim razumevanjem raznovrsnih životnih stilova svojih kupaca. Ovo razumevanje je navelo tri kompanije da razviju prepoznatljive motore koji ne samo da predstavljaju njihove brendove, već i zadovoljavaju jedinstvene potrebe i preferencije svojih kupaca.

U potrazi za dekarbonizacijom, sve tri kompanije su se fokusirale na ugljenik kao neprijatelja i nastojale su da prošire opcije delujući sa strašću i svrhom. Ovakav način razmišljanja je pokrenuo napore da se osigura budućnost za lance snabdevanja i poslove koji su u osnovi motora. U ekstremnim uslovima trka, kompanije su radile na proširenju opcija pogona i goriva takmičeći se sa vozilima na tečni vodonik i CN goriva.

Ovaj proces je razjasnio ulogu koju će budući motori igrati u postizanju neutralnosti ugljenika. Sa sledećom generacijom motora, tri kompanije će nastojati ne samo da poboljšaju performanse samostalnog motora, već i da optimizuju svoju integraciju sa električnim pogonskim jedinicama, koristeći prednosti svakog od njih.

Iako su veoma efikasni i snažni, novi motori će takođe revolucionisati pakovanje vozila tako što će biti kompaktniji od postojećih modela. Manji motori će omogućiti još niže haube, poboljšavajući mogućnosti dizajna i aerodinamičke performanse, istovremeno doprinoseći boljoj efikasnosti goriva. Razvoj će takođe naglasiti usklađenost sa sve strožijim propisima o emisiji.

U isto vreme, novi motori će biti neutralni od ugljenika tako što će se udaljiti od fosilnih goriva i ponuditi kompatibilnost sa različitim alternativama, uključujući e-gorivo (sintetičko gorivo), biogoriva i tečni vodonik. Na taj način, ovi motori će doprineti širem usvajanju CN goriva.

Postizanje ugljično-neutralnog društva je izazov koji moraju da preduzmu sve japanske industrije i društvo u cjelini. Kako nastavljamo da usavršavamo tehnologiju elektrifikacije, također ćemo poboljšati naše horizontalno suprotne motore s ciljem da koriste neutralnu emisiju ugljenika. goriva u budućnosti, tri kompanije koje dele istu težnju će nastaviti da unapređuju potragu za održivom izvrsnošću u japanskoj proizvodnji automobila, rekao je Atsushi Osaki, predsednik i izvršni direktor Subaru Corporation.

Da bismo našim kupcima pružili različite opcije za postizanje neutralnosti ugljenika, neophodno je da se prihvatimo izazova razvoja motora koji su u skladu sa energetskim okruženjem budućnosti. Tri kompanije, koje dele iste težnje, poboljšaće tehnologije motora kroz prijateljsku konkurenciju, objašnjava Koji Sato, predsednik i član odbora direktora, ali i izvršni direktor Toyota Motor Corporation.

Nastavićemo da nudimo kupcima uzbudljive automobile usavršavanjem motora sa unutrašnjim sagorevanjem za eru elektrifikacije i širenjem mogućnosti višestrukih puteva za postizanje neutralnosti ugljenika. Imajući u vidu kompatibilnost rotacionog motora sa elektrifikacijom i ugljen-neutralnim gorivima, Mazda će nastaviti da razvija tehnologiju kroz zajedničku kreaciju i konkurenciju kako bi osigurala da ona može široko doprineti društvu, ističe Masahiro Moro, predsednik i izvršni direktor Mazda Motor Corporation.

Čak i dok se Subaru, Tojota i Mazda takmiče u areni proizvoda sa jedinstvenim motorima i automobilima, kompanije imaju zajedničku posvećenost postizanju neutralnosti ugljenika kroz pristup sa više puteva. Zajedno sa partnerima istomišljenika koji su slično vešti i strastveni u vezi sa motorima, oni će raditi na stvaranju budućnosti japanske auto industrije.

Simptom

Autorski tekstovi Simptoma podležu pravilima o navođenju izvora; tekst se može uz gorepomenuto u celini ili delovima preuzimati.
0 Komentara
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright 2024